17 oktober 2014 - Reisverslag uit Allentown, Verenigde Staten van FamilytripUSA - WaarBenJij.nu 17 oktober 2014 - Reisverslag uit Allentown, Verenigde Staten van FamilytripUSA - WaarBenJij.nu

17 oktober 2014

21 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Allentown

Het verslag word geschreven op 20 oktober.
''Eindelijk" weer wifi. Zwak signaal maar he.. who cares?

Een beetje updaten dan maar..
17 oktober werden we wakker in Allentown, KOA camping. Basic met alles wat je nodig hebt en netjes. Categorie klein maar fijn. Aangezien het geen vakantie tijd is hier, alles op de bonnefooi en dat gaat prima zo!

Het weer is zalig en als we onze benen hebben gestrekt en weer opgeruimd zijn in de camper, kunnen we weer verder rijden.

Het cruisen door Amerika heen is fantastisch mooi, maar ook "verwarrend" als je plaatsen tegen komt als Berlin/London en nog meer hoofdsteden.

Er beginnen ook steeds meer dingen op te vallen. Overal... de Amerikaanse vlag. En ook (bijna) overal: een starbucks, dunkin donuts en subway vlakbij elkaar. Zie je de 1.... Dan zie je snel de andere.

Behalve rijden en boodschappen doen in inmens grote supermarkten waar je alles kan kopen wat je hartje begeert, hebben we eigenlijk weinig gedaan vandaag. Wel genoten natuurlijk. Wat is dat heerlijk in Amerika! Hit the road Jack! Don't you come back no more, no more, no more, no more! Hit the road Jack, don't you come back no more!

End of the day we are in Deerpark, KOA! Geweldige grote camping! Ook weer plek zat zonder reservering. Mooi springkussen, grote speeltuin, gezellige Amerikanen!

Op naar weer een nachtje slapen en dddoooorrr naar de volgende. Hop hop richting New Haven!