16 oktober 2014 - Reisverslag uit Allentown, Verenigde Staten van FamilytripUSA - WaarBenJij.nu 16 oktober 2014 - Reisverslag uit Allentown, Verenigde Staten van FamilytripUSA - WaarBenJij.nu

16 oktober 2014

Door: Cheryl

Blijf op de hoogte en volg

17 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Allentown

Ik begin maar excuses te maken voor de spelling in mijn blogs
Verbinding is goed, maar niet super snel, tik op mijn telefoon en heb echt zo geen zin om na of tijdens het tikken ervan nog te controleren. Daarvoor ben ik niet in Amerika!

Dan nu. De dag van vertrek uit New York is aangebroken. Veel te snel gegaan en veel te kort om zo'n fantastisch grote stad te bekijken. Nu al weten we, we are coming back! (Some time... In the future)

De ochtend begint met weinig stress. We worden half 9 wakker, douchen nog even, kleden ons aan en gaan naar de ontbijtzaal voor een goed en stevig ontbijt. Hierna nog eventjes naar boven en waar dan de een gaat inpakken, gaat de ander nog even naar de duplo tafel met Tygo en Jennifer. Pap en mam waren al vroeger ingepakt dus die hebben nog 'zeeën' van ruimte.

Even bij half 12 zijn we beneden met al onze koffers. Wat hebben we er toch. Word vervolgd. Het is hier 6 uur in de ochtend en mijn dochter is wakker.

  • 17 Oktober 2014 - 16:18

    Wil , :

    Ja he wat een heerlijke stad om te vertoeven . Maar ik stop met mee lopen , heb er korte pootjes van . Hahaha .Nu de trip met de Camper , O jongens wat spannend he .
    Ja ook voor Tygo , wat zal dat kind een hoop indrukken te verwerken hebben .
    Het verwonderd mijn dat ze het zo goed doen , het zijn kids en dan al die veranderingen groots hoor .pluimpje voor ze .
    Ik wacht weer met smart op het verslag , en al zijn er type fouten zo wat , ik heb daar geen probleem mee .dikke

  • 17 Oktober 2014 - 16:19

    Gerard:

    alles excuses aanvaard, wie durft daar nu op te letten die moeilijk te vinden, schrijf tik vouten.
    je moet het natuurlijk ook nog allemaal vertalen uit het amerikaans

    Wij aan deze kant van dat grote water, genieten heerlijk met jullie mee.
    Het is SUPER dat we zo met jullie mee mogen reizen.
    Beleef maar heel veel leuke fijne dingen..

  • 17 Oktober 2014 - 16:21

    Wil :

    Dikke

  • 21 Oktober 2014 - 20:23

    Tiny:

    Wat een heerlijk leesvoer toch. Ik ben er nog nooit geweest en of ik er ooit kom is ook maar de vraag maar ik vind het leuk om te lezen. Foutjes ??? Gewoon overheen gelezen denk ik. De intentie daar gaat het om en het leest heerlijk weg. Ik kan niet alle dagen lezen maar heb nu lekker wat ingehaald.
    Gaat je moeder dat shirt nog voor me kopen ??? Hoop het wel want ik vind het hartstikke leuk. Maakt me niet uit wat het kost, ik hoor het wel. Ik bedoel dus dat GRandkids shirt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Allentown

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 Oktober 2014

20 & 21 oktober 2014

23 Oktober 2014

19 oktober 2014

21 Oktober 2014

18 oktober 2014

21 Oktober 2014

17 oktober 2014

17 Oktober 2014

16 oktober 2014

Actief sinds 08 Okt. 2014
Verslag gelezen: 332
Totaal aantal bezoekers 3902

Voorgaande reizen:

06 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

08 Oktober 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: